vineri, 7 mai 2010

Balul bobocilor

A venit şi balu' ăsta după vreo 6 luni de abstinenţă. Yayaa! Noroc că n-am făcut Balul Bobocilor într-a 10-a.
Poze n-am, deci va fi plictisitor. Cum toţi cred că missurile şi misterii sunt senzaţia oricărui eveniment de genul, am să scriu despre ei. Cre-că au fost vreo 6 perechi. S-au mascat care mai de care mai.. interesant (din câte am reţinut, Robin Hood, Nicole de la PCD, Rihanna, Cleo Stratan, Alpaccino, unu' din Matrix, Fifti Sănt, Becali, Lara Croft, Cat Woman, Blonda de la Drept, Dolănescu...). Au fost, ca la orice bal, diverse probe, de aptitudini, de dans, de cultură generală (câte silabe are cuvântul 'maree', woow) şi singura chestie ieşită din comun a fost aruncatul cu prezervative de către o tipă. Ca să nu fiu răutacioasă, hai să zicem că poate ducea o campanie a sexului protejat.
În rest, mare lucru de menţionat n-am, m-a interesat mai tare să stau cu cunoscuţi şi să-mi găsesc de lucru. S-au întâmplat chestii interesante, a fost veselie, am resimţit ceva de care mi-era dor; singurul lucru deplasat... că ne-am dus la şcoală a doua zi.

Un comentariu: