luni, 5 aprilie 2010

05.04.2010 Update! (idei)

 Am șters vechiul Doctor LOLs blog și am făcut unul nou. De ăsta chiar vreau să mă țin să îl updatez.
 O să încerc să vin cu chestii noi pentru postat și... mă rog...
 Câteva chestii pe care aș vrea să le fac:
  • Image Story - Mai multe fotografii luate una după alta pentru a da impresia unei povești cursive;
  • Photo and Video of the Week - Săptămânal voi posta cea mai amuzantă poză/imagine și cel mai amuzant videoclip de pe YouTube; cel mai probabil luni;
  • Songs - Cântece... ce mai e de zis?
  • Texts - Texte... nu știu exact de care. Texte.
  • Updates - Postări ca aceasta care au rolul să vă arate ce am mai stricat pe blog sau ce mai trebuie făcut.
 Altele nu mai îmi vin în minte. Dacă aveți idei, postați. Serios... postați... Nu muriți... Un post!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu