luni, 12 aprilie 2010

€uro, greșeli de scriere și căzătură

 Înainte să zic ce mai făcui azi, vreau să vă arăt ce poate face un om cu prea mulți bani.
 Pentru a avea același succes urmați ghidul meu:

  1. Spargeți o bancă, un bancomat sau furați; degeaba munciți că în România nu câștigați destul.
  2. Găsiți un joc care vă place.
  3. Cumpărăți o cartele de reîncărcare până ajungi la 158 euro.
  4. Donează toți acei euro jocului respectiv pentru a primi bonusuri pe joc.
  5. Fă un screenshot și arată-ne că ai făcut lucrul cel mai bun: să umfli buzunarele altora... MULT.
 Pentru o explicație mai pe larg, 2€ = 12 Pietre ale Iadului. Deci, după calculele calculatorului meu, 947 Pietre ale Iadului = 157,8(3)€. Drăguț, nu?


 Oricum, azi, la ora de română am aflat că graba strică treaba, în lucrare luând numai 6 cu următoarele greșeli de scriere, oarecum interesante:

  • copiiilor - trebuia copiilor;
  • deasemenea - trebuia de asemenea;
  • subiectivist - trebuia subiectiv.
 Asta e, acum.
 Când am ieșit de la ore, la trecerea de lângă McDonalds am luat o trântă urâtă din cauza bordurii nenorocite pe care și acum o urăsc fiindcă mi-a stricat blugii. Ghinion.

3 comentarii:

  1. Asta`s eu :D
    http://s1.bitefight.ro/bite/player.php?p=110355 ...
    destul de frumos ..

    RăspundețiȘtergere
  2. prostule` subiectivist =))
    b-)
    mai bine baga la fsp`ei :X
    respect` 4 ` Yugi!

    RăspundețiȘtergere
  3. ahahahahahaahahahahahahahahahaha nu ştiaaam

    RăspundețiȘtergere