duminică, 11 aprilie 2010

Ștruder, telefon și bile

 Acum câteva zile mă plimbam pe faleză, când să văd la un magazin (nu dau nume) scris ștruder.
 Nu știu dacă greșesc sau nu, dar nu se zice ștrudel? Oricum, au scumpit prețurile cu 0,20 RON*! Incredibil! E un complot!
 În orice caz, am înțeles că același magazin a avut odată scris pița în loc de pizza.
 Alaltăieri am fost să mă plimb puțin prin oraș, singur... Ba nu! Cu telefonul! 1 oră întreagă am stat cu el la ureche; nici nu eram atent la mașini... Dacă trecea vreo măicuță? Eh?
 Ați auzit de biliard, nu? Ce se întâmplă când amesteci 2 doze de începători, o linguriță de oboseală și 3 măsuri de grabă? O supă de distracție! Bile zburând din stânga în dreapta, tacuri riscând să scoată ochi, râsete și ceva fum de țigare de la jucătorii de lângă.

*0,20 RON = 20 Bani

2 comentarii:

  1. magazinu`l dupa faleza ... il stiu .. nu am cumparat nici odata de acolo deoarece mi-au zis si mie prieteni ca nu este nimic bun ..

    RăspundețiȘtergere
  2. de la american serv nu?:))park asa ii zice

    RăspundețiȘtergere